1. Domů
  2. Kariéra
  3. Specialista komunikace se zákazníky a klienty

Specialista komunikace se zákazníky a klienty

Jsme dynamicky rostoucí česká společnost působící v oblasti lékařské diagnostiky. Pro projekt v oblasti zdravotnictví hledáme kandidáta na pozici Specialista komunikace se zákazníky a klienty. Hledáme energického kolegu / kolegyni, který bude stejně jako my schopen uvažovat mimo zaběhnuté rámce a bude mít tah na branku. Nabízíme možnost být součástí unikátního projektu zavedení inovativních diagnostických řešení na český a výhledově na slovenský trh.

Co bude Vaší agendou?

  • cílem Vaší práce bude spokojený zákazník / klient
  • spoluvytváření konceptu a provozu zákaznického centra
  • naši klienti se na nás obracejí s žádostí o radu, pomoc při technických obtížích či dotazy na naše produkty – Vaším úkolem bude jim co nejlépe pomoci
  • pracovat budete v interním CRM, kam zadáváme všechny naše klienty…práci v systému Vás naučíme
  • pracovním nástrojem pro Vás bude nejčastěji telefon, ale také e-mail nebo chat
  • někdy Vám s řešením dotazů pomůže kolega technik nebo lékař / zdravotní sestra
  • pravidelný followup s klienty / měření jejich spokojenosti

Co od nového kolegy očekáváme?

  • minimálně středoškolské vzdělání + min. 3 roky praxe na podobné pozici v rámci zákaznického centra
  • proklientský přístup a výborné komunikační dovednosti
  • odolnost vůči stresu…zachovat klid a rozvahu a být trpělivá/ý
  • analytické myšlení a systematičnost při hledání nejlepšího řešení
  • schopnost naučit se nové produkty s využitím moderních technologií
  • smysl pro detail, aby se vám lépe identifikoval dotaz klienta a jeho následné řešení
  • samostatnost, pozitivní myšlení, iniciativu, časovou flexibilitu, spolehlivost, pečlivost, proaktivní přístup a organizační schopnosti
  • schopnost multitaskingu
  • znalost anglického jazyka slovem i písmem

Co nabízíme?

  • možnost být u zrodu unikátního projektu
  • precizní zaškolení a kontinuální podporu
  • zajímavou a tvůrčí práci v mladém kolektivu
  • možnost profesního růstu
  • možnost být součástí dynamicky se rozvíjející české společnosti
  • příležitost naučit se novým dovednostem a znalostem
  • motivující platové ohodnocení až do výše 40.000,-

Benefity

  • flexibilní pracovní doba
  • možnost práce z domova / Home Office
  • odměna generovaná za splnění nastavených ročních cílů / bonusy
  • firemní vzdělávací kurzy
  • 5 týdnů dovolené + 3 zdravotní dny (sick days)
  • Multisport karta
  • parkoviště v areálu firmy
  • pitný režim
  • produkty v oblasti lékařské diagnostiky, včetně testování na COVID, zdarma

Termín nástupu: Ihned nebo dohodou

Kancelář: Praha 9

Kontaktujte nás: Nicolle Hrochová, +420 728 712 148, nicolle.sussova@aiolite.com

Odebírejte náš newsletter

a buďte mezi prvními, kdo se dozví o novinkách, nových článcích nebo zajímavých projektech

Přihlášením vyjadřujete souhlas se zpracováním osobních údajů.